18 listopada 2022
Wniosek o wydanie m- legitymacji
mLegitymacja jest wydawana:
• na wniosek rodziców ucznia (opiekuna prawnego) na każdy 1 rok szkolny (w załączeniu).
Aby korzystać z mLegitymacji należy:
- dostarczyć do sekretariatu wniosek podpisany przez rodzica
- przesłać elektroniczną wersję zdjęcia, zgodnie z załączonym poniżej opisem wymagań (W DZIENNIKU LIBRUS >>> ZAKŁADKA "ZDJĘCIA" )
- zainstalować aplikację mObywatel,
- otrzymać od przedstawiciela szkoły kod aktywacyjny / kod QR,
- dokonać aktywacji w usłudze mLegitymacja szkolna.
Wymaganiem technicznym do założenia mLegitymacji jest posiadanie smartfonu z systemem Android lub iOS oraz dostęp do Internetu.
W przypadku konieczności anulowania usługi (np. zgubienie lub kradzież telefonu), stosowny wniosek należy złożyć również za pośrednictwem szkoły. Wydanie i anulowanie mLegitymacji jest całkowicie bezpłatne.
UWAGA!
Warunkiem wyrobienia mLegitymacji jest przesłanie zdjęcia uczennicy/ucznia(mlegitymacja@liceumtp.edu.pl ) :
Fotografia powinna być kolorowa o wymiarach 35 × 45 mm,
wykonana:
wykonana:
- na jednolitym jasnym tle, z równomiernym oświetleniem,
- mającą dobrą ostrość oraz odwzorowującą naturalny kolor skóry,
- obejmującą wizerunek od wierzchołka głowy do górnej części barków, tak aby twarz zajmowała 70–80% fotografii,
- pokazującą wyraźnie oczy, z widocznymi brwiami,
- bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami,
- patrzącą na wprost z otwartymi oczami nieprzesłoniętymi włosami,
- z naturalnym wyrazem twarzy
- z zamkniętymi ustami.
Zdjęcie powinno być w formacie .jpg o rozmiarze maksymalnie 5MB i wymiarach nie większych niż 496 pikseli na wysokości x 354 pikseli na szerokości oraz rozdzielczości 100 - 300 dpi.
Pliki do pobrania: