20 lipca 2022

Nabór 2022/2023 - informacja dla uczniów zakwalifikowanych do klas pierwszych

Listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Wielkopolskich w Tarnowie Podgórnym dostępne będą 20 lipca 2022 r. od godz. 10.00 w holu szkoły.

Przypominamy, że potwierdzenie woli podjęcia nauki kandydaci zakwalifikowani mogą potwierdzać poprzez złożenie oryginałów świadectwa i wyników egzaminów ósmoklasisty, które można umieszczać w skrzynce podawczej znajdującej się w holu szkoły, w terminie od 20 lipca do 01 sierpnia 2022 r. do godz. 15.00.


Lista wymaganych dokumentów:
  • Świadectwo ukończenia szkoły podstawowej - oryginał
  • Zaświadczenie o wynikach egzaminu ósmoklasisty - oryginał
  • Dwie fotografie (podpisane na odwrocie)
  • Karta zdrowia
  • Kwestionariusz osobowy (dostępny w holu szkoły obok skrzynki podawczej)
  • Inne (opcjonalnie):
    • Oświadczenie o wielodzietności
    • Oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka
    • Orzeczenie lub opinia z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej - jeśli uczeń posiada
    • Orzeczenie o niepełnosprawności - jeśli uczeń posiada


Komisja Rekrutacyjna pełni dyżur w dniach:

  • 20.07.2022 r. (środa) w godz. 10.00 – 15.00
  • 21.07.2022 r. (czwartek) w godz. 11.00 – 13.00
  • 01.08.2022 r. (poniedziałek) w godz. 10.00 – 14.30

                                                                     Komisja Rekrutacyjna

Rekrutacja  - wazne informacje
       
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.