20 lipca 2022
Nabór 2022/2023 - informacja dla uczniów zakwalifikowanych do klas pierwszych
Listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Wielkopolskich w Tarnowie Podgórnym dostępne będą 20 lipca 2022 r. od godz. 10.00 w holu szkoły.
Przypominamy, że potwierdzenie woli podjęcia nauki kandydaci zakwalifikowani mogą potwierdzać poprzez złożenie oryginałów świadectwa i wyników egzaminów ósmoklasisty, które można umieszczać w skrzynce podawczej znajdującej się w holu szkoły, w terminie od 20 lipca do 01 sierpnia 2022 r. do godz. 15.00.
Lista wymaganych dokumentów:
- Świadectwo ukończenia szkoły podstawowej - oryginał
- Zaświadczenie o wynikach egzaminu ósmoklasisty - oryginał
- Dwie fotografie (podpisane na odwrocie)
- Karta zdrowia
- Kwestionariusz osobowy (dostępny w holu szkoły obok skrzynki podawczej)
- Inne (opcjonalnie):
- Oświadczenie o wielodzietności
- Oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka
- Orzeczenie lub opinia z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej - jeśli uczeń posiada
- Orzeczenie o niepełnosprawności - jeśli uczeń posiada
Komisja Rekrutacyjna pełni dyżur w dniach:
- 20.07.2022 r. (środa) w godz. 10.00 – 15.00
- 21.07.2022 r. (czwartek) w godz. 11.00 – 13.00
- 01.08.2022 r. (poniedziałek) w godz. 10.00 – 14.30
Komisja Rekrutacyjna