Informacja dla absolwentów szkół podstawowych
Kandydatom - absolwentom szkół podstawowych, którzy wybrali nasze Liceum przypominamy o obowiązku dostarczenia dokumentów - poświadczonych przez szkołę podstawową za zgodność z oryginałem kopii:
- świadectwa ukończenia szkoły podstawowej oraz
- wystawionego prze OKE Zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty.
Dokumenty należy dostarczyć do szkoły pierwszego wyboru do 14 lipca 2021 r. do godziny 15.00:
1) przez SYSTEM NABÓR
(szczegółowa instrukcja znajduje się w zakładce DOKUMENTY ) lub
2) dostarczając do skrzynki podawczej w szkole pierwszego wyboru lub
3) listem poleconym (liczy się data wpływu do szkoły)
Uwaga!
Zaświadczenie o wynikach egzaminu ósmoklasisty to dokument wydany przez OKE - zawiera wizerunek okrągłej pieczęci OKE oraz pieczęci i podpisu dyrektora OKE!
Przypominamy też o konieczności zachowania zasad bezpieczeństwa sanitarnego!