30 lipca 2021
Rekrutacja 2021/2022
Listy kandydatów przyjętych zostaną wywieszone w holu szkoły 02.08.2021 r. o godz. 12.00.
Przypominamy, że osoby, które chcą wziąć udział w II turze naboru (tzw. nabór uzupełniający), by podjąć naukę w Liceum Ogólnokształcącym w Tarnowie Podgórnym, proszone są o składanie wniosków elektronicznie w systemie nabor.pcss.pl/poznan .
Nabór uzupełniający będzie przeprowadzony zgodnie z następującym harmonogramem:
- od 03.08. do 05.08.2021 r. - zlożenie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpostawowej
- od 05.08. do 13.08.2021 r. - weryfikacja przez Komisję Rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej i dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata warunków i kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym
- 16.08.2021 r. - podanie do publicznej wiadmości listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych
- od 17.08. do 20.08.2021 r. do godz. 15.00 - potwierdzenie woli przyjęcia przez przedłożenie oryginału świadectwa ukończenia szkoły podstawowej i oryginału zaświadczenia o egzaminie
- 23.08.2021 r. - podanie przez Komisję Rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.
Szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie Kuratorium --> TUTAJ.
UWAGA!
Wnioski bez oryginałów dokumentów nie będą rozpatrywane.
O przyjęciu zdecyduje liczba uzyskanych punktów. Drugim kryterium kwalifikacji kandydatów z równą liczbą punktów będą indywidualne sytuacje losowe.