6 września 2021
Karty PEKA - 2021/2022
Rada Gminy Tarnowo Podgórne podjęła uchwałę w sprawie określenia uprawnień do korzystania z bezpłatnych przejazdów środkami transportu zbiorowego dla uczniów szkół ponadpodstawowych, których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowo Podgórne.
Przypominamy, że warunkiem korzystania przez uczniów z biletu jest posiadanie imiennej karty PEKA i ważnej legitymacji szkolnej na rok 2021/2022.
Jeżeli jesteś mieszkańcem gminy Tarnowo Podgórne - nie czekaj!
Wyrób kartę PEKA rejestrując się i składając wniosek poprzez stronę:
UWAGA! Wniosku o indywidualną kartę PEKA nie składa szkoła!
Jednocześnie informujemy, że
1. Uprawnionymi do bezpłatnych biletów (doładowania) są wyłącznie
uczniowie naszego liceum zamieszkali na terenie Gminy Tarnowo Podgórne.
uczniowie naszego liceum zamieszkali na terenie Gminy Tarnowo Podgórne.
2. Bezpłatne bilety dotyczą stref B+C (obszar Gminy) publicznego transportu
zbiorowego zarządzanego przez ZTM Poznań.
zbiorowego zarządzanego przez ZTM Poznań.
3. Doładowanie będzie się odbywać w formie biletu zapisywanego na imiennej karcie
PEKA - konieczne jest jej wyrobienie w przypadku jeśli jej nie posiadasz!
PEKA - konieczne jest jej wyrobienie w przypadku jeśli jej nie posiadasz!
4. Ważność biletu dotyczy wyłącznie okresu uczęszczania do szkoły i trwa od
momentu doładowania do 24 czerwca 2022 r.
momentu doładowania do 24 czerwca 2022 r.
Uczniowie klas pierwszych, którzy korzystali w ubiegłym roku szkolnym z biletu doładowanego przez gminę (w szkole podstawowej) mają bilet ważnydo dnia 30 września 2021 r.
Ważność biletu doładowanego na rok szkolny 2021/2022 dla uczniów klas pierwszych rozpoczyna się od 1 października 2020 r.
Informujemy, że karty PEKA, w celu doładowania, zbierane będą w klasach
od uczniów uprawnionych do doładowania kart
w dniu 13 września br.
i przekazane do doładowania w dniu 14.09.2021 r.
WAŻNE! W czasie, gdy karty PEKA zostaną przekazane do doładowania - uczniowie zobowiązani są posiadać ważny bilet na przejazd.
Pliki do pobrania: