Konkurs na projekt sztandaru
REGULAMIN KONKURSU
Na projekt sztandaru dla Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Wielkopolskich w Tarnowie Podgórnym
I. Organizator konkursu
1. Organizatorem konkursu na opracowanie projektu sztandaru dla Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Wielkopolskich w Tarnowie Podgórnym jest Dyrektor Szkoły.
II. Cel i przedmiot konkursu
1. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego projektu sztandaru dla Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Wielkopolskich w Tarnowie Podgórnym
2. Projekt wykorzystany będzie na sztandarze szkoły.
3. Konkurs trwa od 19.01.2018r. do 26.02.2018r.
III. Warunki uczestnictwa w konkursie
1. W konkursie mogą brać udział wszyscy uczniowie naszej szkoły, nauczyciele, rodzice uczniów i absolwenci.
2. Projekty konkursowe mogą być realizowane oraz zgłaszane do konkursu indywidualnie lub grupowo (maksymalnie 2 osoby).
3. Uczestnicy są zobowiązani przedstawić autorski projekt.
4. Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Wielkopolskich w Tarnowie Podgórnym, ul. Poznańska 118.
5. Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją warunków konkursu.
IV. Forma prezentacji pracy konkursowej
1. Prace można wykonać ręcznie lub korzystając z technik komputerowych.
2. Projekty konkursowe muszą spełniać następujące warunki:
Projekt należy przedstawić w dowolnym formacie.
Projekt w swej treści nie może zawierać elementów obraźliwych.
3. Projekt powinien charakteryzować się następującymi cechami;
- być czytelny i estetycznie wykonany
- być łatwo identyfikowany z naszą szkołą
- wzbudzać pozytywne emocje,
- składać się z elementów:
1. Orzeł powstańczy lub narodowy (rewers flagi)
2. może być logo szkoły
4. Projekt nie powinien być skomplikowany pod względem graficznym i kolorystycznym
5. Prace należy składać podając:
-imię i nazwisko,
-płytę z nagraną pracą, jeżeli jest ona wykonana techniką komputerową
V. Miejsce i termin składania prac konkursowych
1. Prace należy składać do dnia 26 lutego 2018 r. w sekretariacie szkoły.
2. Prace konkursowe, niespełniające wymagań, o których mowa w regulaminie konkursu, nie będą podlegały ocenie Komisji Konkursowej.
3. Prace dostarczone po terminie nie będą oceniane.
4. Organizator nie zwraca prac.
VI. Kryteria oceny prac konkursowych
Projekty oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:
1) zgodność projektu z danymi naszej szkoły,
2) oryginalność,
3) czytelność i funkcjonalność projektu,
4) estetyka wykonania projektu.
VII. Ocena prac konkursowych
Zwycięskie prace zostaną wybrane przez Komisję Konkursową, w składzie:
1. Dyrektor szkoły
2. Przedstawiciel Rady Rodziców
3. Przedstawiciel Samorządu Uczniowskiego
4. Trzech przedstawiciele Rady Pedagogicznej
5. Fundatorzy sztandaru
w/w osoby nie mogą być uczestnikami konkursu oraz mieć z nimi powiązań rodzinnych
VIII. Rozstrzygnięcie konkursu
1. W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa może nie wyłonić zwycięzcy konkursu.
2. Dla zwycięzców przewidziane są nagrody o łącznej wartości 300 zł.
3. Planowana data ogłoszenia wyników 28 lutego 2018r.
4. Wyniki zostaną zamieszczone na stronie szkoły.