18 listopada 2022

Wniosek o wydanie m- legitymacji

mLegitymacja jest wydawana:
• na wniosek rodziców ucznia (opiekuna prawnego) na każdy 1 rok szkolny (w załączeniu). 

Aby korzystać z  mLegitymacji należy:
  • dostarczyć do sekretariatuwniosek podpisany przez rodzica  
  • przesłać elektroniczną wersję zdjęcia, zgodnie z załączonym poniżej opisem wymagań (na adres: mlegitymacja@liceumtp.edu.pl 
  • zainstalować aplikację mObywatel,
  • otrzymać od przedstawiciela szkoły kod aktywacyjny / kod QR,
  • dokonać aktywacji w usłudze mLegitymacja szkolna.
Wymaganiem technicznym do założenia mLegitymacji jest posiadanie smartfonu z systemem Android lub iOS oraz dostęp do Internetu. 
 
W przypadku konieczności anulowania usługi (np. zgubienie lub kradzież telefonu), stosowny wniosek należy złożyć również za pośrednictwem szkoły. Wydanie i anulowanie mLegitymacji jest całkowicie bezpłatne.

UWAGA!
Warunkiem wyrobienia mLegitymacji jest przesłanie zdjęcia uczennicy/ucznia(mlegitymacja@liceumtp.edu.pl ) :
Fotografia powinna być kolorowa o wymiarach 35 × 45 mm, wykonana na jednolitym jasnym tle, z równomiernym oświetleniem, mającą dobrą ostrość oraz odwzorowującą naturalny kolor skóry, obejmującą wizerunek od wierzchołka głowy do górnej części barków, tak aby twarz zajmowała 70–80% fotografii, pokazującą wyraźnie oczy, z widocznymi brwiami, bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami, patrzącą na wprost z otwartymi oczami nieprzesłoniętymi włosami, z naturalnym wyrazem twarzy i zamkniętymi ustami.
Zdjęcie powinno być w formacie .jpg lub .jpeg, o rozmiarze maksymalnie 5MB i wymiarach nie większych niż 496 pikseli na wysokości x 354 pikseli na szerokości oraz rozdzielczości 100dpi.
 
logo
       
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.